Ensinnäkin kiitos taas piristävistä kommenteista! <3

Hyppäsin äsken intoa puhkuen vaakaan. Olisko se laskenut? Ei. Paino edelleen 104.9kg. Nyt se jumittaa tossa. Toisaalta, eilen mässäilin, oikeastaan ahmin. Mulla oli todella huono päivä töissä, tein pitkän päivän ja olin sen jälkeen aivan rikki. Nälkäisenä sitten sorruin kotona ahmimaan, söin paketillisen jauhelihapihvejä (6kpl) ja leipää ja nupiksi vielä suklaapatukan. En kyllä tuon satsin lisäksi syönyt eilisen päivän aikana liikoja: aamulla pari leipää, kiivin, lounaaksi kanakeittoa ja leivän, jälkiruokana hedelmäsalaatti. Eli ei kai siinä nyt hirmu pahasti kalorit ylittyneet...Pitää listata nuo ruuat kiloklubiin, jota oon nyt muutaman päivän harjoitellut. Pisteitä en ole laskenut, pitäisi varmaan jatkaa sitä, kun se minulle sopii niin hyvin, pidän siitä enemmän kuin kaloreiden laskemisesta. 

Viimeksi kirjoittelin niin hyvällä mielellä, nyt tuntuu, että mielialat heittelee. Olen jotenkin aivan maassa, kaikki asiat tuntuvat jotenkin ahdistavan. Kotona en saa mitään aikaiseksi, en ole tyytyväinen itseeni, kun en saa edes siivottua kunnolla. Olo on aivan kuin olis menkat alkamassa, vaikka justhan ne loppui. Syysmasennus iskenyt? Toivon, että tää menis nopeasti ohi. On kuitenkin asioita, joita odotan innolla, ensi viikolla se gynekäynti, hotelliviikonloppu miehen kanssa (häälahja) ja siitä pari viikkoa, niin lähdetään lomamatkalle ja sit ne työasiat.

Piti eilen mennä katomaan ystävän vastasyntynyttä. Mutta koska mulla oli jo valmiiksi paskapäivä ja itku tuli kun sain työpaikan oven kiinni, niin peruin tapaamisen. Voihan olla, että olisin piristynyt ystävieni näkemisestä, mutta en uskaltanut ottaa riskiä. Kotiin tultuani tosiaan söin ja nukuin. Ehkäpä sitten viikonloppuna menen, kun saan itseni kasattua.

Nyt lähden kokeilemaan, josko hyvä mieli tarttuisi kuntosalilta mukaan.

 

Edit. Eihän se paino mitään jumita. Viime viikosta on tultu alas hyvin. Mulla on tosiaan tapana kytätä painoa joka päivä, ja nyt se on muutaman päivän keikkunut tossa, eiköhän se siitä taas laske...