Ihan kivasti alkoi tämä mun urakka, sillä nyt on takana eka viikko ja paino on tippunut n. 4 kiloa! Osa oli varmasti turvotusta, sillä viikko sitten paino oli 99,8, nyt se on 95,7kg. Olen syönyt säännöllisesti ja pienempiä annoksia kuin ennen. Nyt ruokavalio sisältää myös paljon kasviksia. 

Viikonloppuna tuli vähän herkuteltua, mutta saahan sitä vähän... :) Tänään ei ole ollut säännöllisyydestä tietoa, sillä olen syönyt vasta aamupalan :/ Tyttö on ollut vähän kärttyisä ja nukkunut huonosti. Yleensä hän vetelee 3-4h päiväunet, usein 2 kertaa päivässä, tänään on nukkunut vaan pari tunnin pätkää.

Liikunta on jäänyt kovin vähiin, kävin vaan pari kertaa lenkillä viikon aikana. Ja tänään päätin, että siirrän vielä kuntosalille menoa, menen vasta huhtikuussa. Tyttö ei huoli tuttipulloa, joten olen aika jumissa täällä kotona. Ja ehkä oma laiskuuskin oli syynä tuohon jumpille lähdön siirtämiseen... Yritän nyt sit käydä uimahallissa ainakin kerran viikkoon ja sitten lenkkeillä.

Mutta nyt minua taas kaivataan... :)