Olen ollut kovin hiljakseen, arvaatte varmaan syynkin. Ei mene kovin vahvasti tämä laihdutus. Ihan hävettää. Ei taida paino olla kuitenkaan jouluna alle 100 kiloa, ainakaan tällä menolla. Tänään vaaka näytti 102.6kg. Tämä laihdutus ei vaan nyt onnistu, joka päivä aloitan, ainakin lupaan aloittaa, mutta en ole pystynyt edes kahden päivän täydelliseen suoritukseen. Ja tämä syöminen on jo sairasta, oireet viittaa hyvinkin ahmimishäiriöön. Nolostunut Ehkä tämä kaikki on tulosta jatkuvasta laihduttamisesta. Pitäisi siis lopettaa laihduttaminen... Himoitsen herkkuja, rasvaista ja suolaista ja mmm, niin herkullisisa pullia ja leivonnaisia ja suklaata. Ja syön niitä paljon. Eli minun syömiselläni ja terveellisillä elämäntavoilla ei ole mitään tekemistä keskenään. En ole edes liikkunut. No, koiran kanssa silloin tällöin lenkkeilen, mutta kuntosalilla ja jumpissa en ole käynyt. Eli kolme kiloa pitäisi saada tippumaan kahdessa viikossa. Kyllähän se onnistuisi, jos vaan tekisin asialle jotain. Nyt siis kaipaan kunnon tsemppiä ja tukea, help me!

Kuukautiskierto on siinä vaiheessa, että odottelen menkkoja alkaviksi loppuviikosta. Makuuhuoneen puolella on ollut kovin hiljaista, mutta oletetun ovulaation aikaan satuttiin olemaan innokkaita. Ja lääkärin ohjeen mukaan tässä kierrossa ei saanut yrittää, eli olisi pitänyt käyttää ehkäisyä. No, sitä ei käytetty, joten nyt jännitetään kävikö meille "vahinko". Nauru Kaavinnan jälkeen ajatukset raskaudesta ovat olleet taka-alalla, olen pelännyt, että uusi raskaus menisi kesken, tai jokin muu olisi vialla. Olen osannut kuitenkin nauttia elämästä, tavannut ystäviä ja juhlinut. Pitkästä aikaa olen miettinyt muutakin, kuin kuukautiskiertoa ja sen vaiheita. En edes laskenut päiviä. Nyt kuitenkin menkkoja odotellessa olen huomannut tutun jännityksen ja toivon ilmaantuvan. Olen kuulostellut kehoani, onko raskauden merkkejä havaittavissa. Eihän niitä ole, enkä usko olevani raskaana, vaikka kovin sitä toivonkin. oikeastaan odotan, että nämä menkat nyt alkaisivat, että päästää oikeasti yrittämään....