Hiidi palailee blogin pariin ja taas kerran alkaa laihdutus. Edellisestä kirjoituksesta on vierähtänyt tovi, hiljaiselon aikana minusta tuli pienen Prinsessa Ruususen äiti <3

Nyt on aika katsoa peiliin ja jatkaa siitä, mihin raskauden alkaessa jäin. Itseasiassa paino olikin tänä aamuna sama, kuin mitä se oli raskauden alussa, 99.8kg. Ehdin jo käväistä vähän alemmissa lukemissa, mutta kas, joulusuklaat (joita oikein urakalla söin) tekivät tehtävänsä. Tässä sitä nyt siis ollaan, ensimmäinen päivä on alkanut kiitettävästi. Aamupalaksi pari ruisleipää ja teetä, lounaaksi tonnikalasalaatti. Ehkä jaksan illalla käydä lenkilläkin... 

Siitä on pitkä aika, kun olen ollut normaalipainossa, en nyt hätäile, vaan etenen viiden kilon tavoitteissa ja otan rauhallisesti. Koska imetän, en voi mitenkään kovin tiukkaa dieettiä aloittaa, tarkoitus olisi pyrkiä JÄRKEVÄÄN syömiseen. Tämän 2,5kk, jonka olen kuluttanut syöden, syöden ja syöden, olisin voinut käyttää toisin, ja olisin varmasti jo taivaltanut pitkän matkan kohti normaalipainoa. Paino nimittäin tippui hienosti synnytyksen jälkeen, mutta minä otin ilon irti ja aloin mässäillä... Ilman imetystä, olisin varmasti lihonut kaiken minkä olin jo ennen raskautta ehtinyt laihtua. Noh, nyt taas yritetään...

Liikuntaa aion lisätä, ainakin lenkkeilyä ja uintia on tarkoitus harrastaa. Kuntosalille minulla on edelleen jäsenyys, mutta en tiedä aloitanko siellä vielä. Olen niin kiinni Prinsessassa, että en tiedä raaskinko jättää häntä monta kertaa viikossa. Salille on lähes puolen tunnin ajomatka ja tiedän, että sinne lähteminen on minulle vaikeaa. Kuntosalilla pitäisi käydä useampi kerta viikossa, koska 1-2 kertaa tulisi liian kalliiksi, kun kk-maksu on 59e. No, tätä vielä siis mietin...

Tässä vielä vilautukseen kuva Prinsessasta, jos joku vanhoista lukijoista sattuu tänne kurkkaamaan Silmänisku

1294053730_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 

Ps. Huomasin tärkeän blogin kadonneen, joten Hunnuli, jos olet jossain siellä, niin hihkaise!!