Tänään on 29 kiertopäivä. Viime kierto kesti 32 päivää, odottelen siis menkkoja alkaviksi tiistaina, jos kierto olisi teroluteilla tasoittunut. Tämähän on vasta toinen kierto, kun olen niitä syönyt, mutta toivon kierron tasoittuneen. Ehkä ensi kierrosta kokeilen jo ilman, testaan miten oma elimistö saa menkat aikaiseksi. Ensi kiertoon varaan myös seurantaultran, että tiedetään Clomifenin teho.

Olen kuunnellut kehoani tarkkaan ja mietin mahdollisia raskausoireita. Niitä vaan ei taida olla. Miehen mielestä rintani kyllä tuntuvat erilaiselta kuin ennen, ehkä tavallista suuremmilta, mutta muutoshan voi johtua lähestyvistä kuukautisista. Minua palelee koko ajan ja välillä on pientä lämpöilyä, mutta minullahan on nuhaakin ja välillä kurkku kipeä, eli kärsin syysflunssasta. Väsyttää koko ajan, mutta minähän nukun lyhyitä yöunia (BB:n syy). Aamuisin kuulostelen, että olisiko minulla paha olo, ei, minulla on vain nälkä. Viiden päivän ajan oikeassa silmässäni on ollut elohiiri, piti oikein netistä etsiä tietoa, voisiko se mitenkään liittyä raskauteen. Olihan joku sen omaksi raskausoireekseen lukenut, mutta voihan se olla merkki väsymyksestä, stressistä tai jopa aivakasvaimesta. Ja kyllä ne menkat sieltä tulee, kun mahaa on juilinut jo monta päivää. Ravaan vessassa tarkistamassa, että joko nyt. Mutta ei, valkovuotoa vaan tiputtelee.

Testiä en uskalla tehdä, kun en halua pettyä. Ja eihän sitä nyt vielä kannata tehdäkään, vasta ehkä keskiviikkona. Miehelle kyllä lupailin, että testaan vasta perjantaina, kun hänkin on kotona. Inhottavaa, kun olo on samaan aikaa toiveikas, mutta toisaalta niin pessimistinen, etten tiedä mitä ajatella.