Eilen oli painonpudotushaasteen punnituspäivä. Paino ei ollut tippunut viikossa lainkaan, tulos edelleen 103,3kg. Olen silti erittäin tyytyväinen, sillä rasvamäärä oli vähentynyt ja lihasmassa sekä luuston osuus lisääntyneet. Mittanauhan mukaan molemmat käsivarret kaventuivat viikon aikana sentillä, samoin vyötärö. Rinnanalta oli lähtenyt 0,5cm ja reisistä 1cm ja toisesta 1,5cm. Huikeat tulokset, ottaen huomioon, että enpä juuri liikkunut (1xpunttisali, 1xbodybalance) ja syömisetkään ei menny ihan nappiin. 

Olen tänään ollut todella väsynyt ja töissä odotin koko päivän, että pääsen kotiin lepäämään. Olen nyt muutaman yön nukkunut huonosti, aamuisin ei ole lainkaan levännyt olo. Kuitenkin patistin itseni käymään salilla, tein lyhyen treenin, n. 45min lämmittelyineen. Ajattelin liikunnan helpottavan oloa, mutta ei, kotona alkoi kiukuttamaan ja itkettämään, luultavasti väsymyksestä johtuen. Ruuan jälkeen iski inspis lähteä lenkille purkamaan kiukkua, ja se todella auttoi! 50 min reipasta kävelyä koiran kanssa ja heti on parempi mieli. Ajattelin, että voisin panostaa sykemittariin, olisi hauska seurata sykettä jumpan ja lenkkien aikana. Askelmittarikin minulla on, mutta sitä en juurikaan ole käyttänyt. Ehkäpä senkin voisi ottaa käyttöön...

Töissä olen saanut kehuja, että muutoksen huomaa. Ihanaa, kehuista saa aina vähän lisäintoa. Ei tätä niin itse huomaa, jotkut housut on väljiä. Nyt pudotusta yhteensä siis 7,7kg. Tälle viikolle minulla on melko kovat odotukset, aion ottaa tämän tosissani ja keskittyä syömisiin ja liikkumiseen. Samalla saan vähän ajatuksia pois vauvajutuista.

Eli taas ollaan intoa ja puhtia täynnä :)